Informacje

Warszawska- przychodnia zamknięta

czwartek, 17 czerwca 2021

DRODZY PACJENCI!



Uprzejmie informujemy, że od 25.06.2021 r. do 30.09.2021 r. przychodnia na

ul. Warszawskiej 52 będzie zamknięta z powodu remontu.

Od 25.06.2021 r., w celu rejestracji prosimy o kontaktowanie się z główną siedzibą przychodni na ul. Dąbrówki 92/7 (przy al.Havla), gdzie będą przyjmowali wszyscy nasi lekarze.
Telefony kontaktowe: 58 354 42 76, 58 718 24 95,

dodatkowy numer telefonu 662-865-795, czynny w godzinach 7:30 - 11:00

sekretariat@medrod.pl





Za utrudnienia z góry przepraszamy!


Medycyna Rodzinna Gdańsk

czwartek, 14 stycznia 2021


SZANOWNI PACJENCI


INFORMUJEMY, ŻE OD 1.03.2021 r. główna siedziba przychodni zostaje przeniesiona do nowej lokalizacji:
ul. Dąbrówki 92/7 , 80-034 Gdańsk

Numery kontaktowe do rejestracji: 58 354 42 76 , 58 718 24 95 oraz dodatkowy numer telefonu: 662-865-795 czynny w godz. 7:30-11.

Przychodnia przy ul. Warszawskiej 52 od 1.03.2021 będzie pracować w mniejszym wymiarze godzin: 8-15.

Numer kontaktowy do rejestracji pozostaje bez zmian: 58 304-84-22


___________________________________________________________________________________________________________________________________




Informujemy, że uległy zmianie dotychczasowe zasady

rejestracji do przychodni.


Dla pacjentów z nagłym zachorowaniem rejestracja

do lekarza możliwa jest z 2-dniowym wyprzedzeniem,


dla pacjentów zgłaszających się w innej sprawie

lub z chorobami przewlekłymi dopuszczona jest rejestracja

na cały bieżący tydzień pracy przychodni."




____________________________________________________________________________________________________________________________________



PULSOKSYMETRY  dla pacjentów chorujących na COVID


Kogo obejmuje program

Domowa Opieka Medyczna dotyczy pacjentów z COVID-19, którzy:

  • ukończyli 55 lat – są automatycznie włączeni do programu
  • mają mniej niż 55 lat i:
    • zostali zakwalifikowania do programu przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej
    • zgłosili się do programu, wypełniając formularz Pulsocare.

Twoje dane wprowadza lekarz. Jeżeli jest to możliwe, podaj mu też dane osoby kontaktowej, do której należy dzwonić, jeśli nie będziesz odbierać telefonu. Wpisanie do systemu dodatkowego numeru kontaktowego może okazać się szczególnie pomocne w krytycznych sytuacjach.

Na czym polega Domowa Opieka Medyczna

Po wpisaniu Cię do systemu listonosz dostarczy Ci pulsoksymetr w ciągu 24 godzin, jeśli Twoje dane wprowadzono przed 18.00.

Jeżeli wpis miał miejsce w weekend, pulsoksymetr zostanie wysłany w najbliższy dzień roboczy.

Listonosz może też przynieść urządzenie w sobotę.

Ściągnij darmową aplikację PulscoCare Doctor – na telefon lub komputer.

Aplikacja mobilna dostępna dla systemów Android (Google Play) i iOS (Appstore).

Login to Twój numer telefonu, a hasło otrzymasz SMS-em.

Jeśli masz problemy techniczne z zainstalowaniem aplikacji, zadzwoń na infolinię: 790 544 988.

Koszt połączenia z infolinią jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej.

Aplikacja łączy się z pulsoksymetrem przez Bluetooth i sama sczytuje dane o poziomie saturacji i tętnie pacjenta.

Dane możesz również wprowadzić ręcznie po samodzielnym odczytaniu z ekranu pulsoksymetru.

Aplikacja w prosty i intuicyjny sposób prowadzi Cię przez cały proces, który składa się z badania pulsoksymetrem i

wywiadu medycznego w postaci ankiety.

Instrukcję do pulsoksymetru i więcej informacji znajdziesz na stronie www.gov.pl/dom w zakładce „Dla pacjenta”.

Codziennie samodzielnie dokonujesz pomiaru saturacji oraz tętna za pomocą pulsoksymetru.

Ponadto mierzysz sobie temperaturę, notujesz liczbę oddechów i objawy chorobowe.

Jak wykonywać pomiary pulsoksymetrem

  • pomiary trzeba wykonywać po kilku minutach odpoczynku
  • przed wykonaniem pomiarów trzeba umyć ręce
  • pomiary trzeba przeprowadzić w pozycji siedzącej
  • podczas korzystania z pulsoksymetru nie można mieć pomalowanych paznokci.

Jak możesz otrzymać wsparcie psychologa

Zaznacz w aplikacji PulsoCare w trakcie pomiarów „inne objawy”, a skontaktują się z Tobą konsultanci,

aby umówić rozmowę z psychologiem. Otrzymasz profesjonalne wsparcie emocjonalne i psychiczne w tym trudnym czasie.

Kiedy skontaktuje się z Tobą lekarz

Wprowadzone przez Ciebie wyniki są przesyłane do systemu.

Reaguje, jeśli twoje wyniki wskazują na pogorszenie stanu zdrowia. Zawiadamia wówczas Centrum Kontaktu DOM.

W efekcie dzwoni do Ciebie konsultant i przeprowadza dodatkowy wywiad.

Możesz zostać skierowany na konsultację w formie teleporady z lekarzem. W razie konieczności konsultant od razu wyśle po Ciebie zespół ratownictwa medycznego.

Opracowane algorytmy pomagają wcześnie wychwycić pacjentów, u których może dojść do pogorszenia stanu zdrowia

lub bezpośredniego zagrożenia życia, a którzy w odpowiednim czasie powinni trafić na leczenie szpitalne.



 

___________________________________________________________________________________________________________________________________

SZCZEPIENIA PRZECIWKO COVID-19

UWAGA!!!


Punkt szczepień NZOZ Medycyna Rodzinna w Gdańsku oraz w Pruszczu Gdańskim do dnia 31.03 ma już komplet

zapisanych pacjentów na szczepienie przeciw COVID-19.


W związku z ograniczeniami w dostawach szczepionek informacja o ewentualnych dodatkowych terminach

zostanie umieszczona na stronie internetowej przychodni po 17.03.2021


Do tego czasu nie zapisujemy nowych pacjentów.

W naszej przychodni nie ma możliwości zapisania się do innych zewnętrznych punktów szczepień.
Pacjenci mogą rejestrować się samodzielnie przez IKP lub przez bezpłatną i całodobową infolinię pod numerem tel: 989



Jak można się zarejestrować?

Jeżeli jest już Twój etap rejestracji masz 3 możliwości zapisu na szczepienie:

1. Zadzwoń na całodobową i bezpłatną infolinię - 989

Możesz to zrobić sam lub może Cię zapisać ktoś bliski z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL oraz numer telefonu komórkowego. Na podany numer otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób możesz zarejestrować swoich dziadków lub rodziców. Wystarczy, że rozpocznie się etap szczepień i będziesz miał numer PESEL bliskiej osoby.

Podczas rejestracji wybierzesz dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie.

2. Zarejestruj się elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na pacjent.gov.pl

System zaproponuje Ci pięć dostępnych terminów w punktach szczepień, które znajdują się blisko Twojego adresu. Jeśli żaden z proponowanych terminów nie będzie Ci pasował albo będziesz chciał zaszczepić się w innym punkcie, w innym mieście – będzie taka możliwość. Wystarczy, że skorzystasz z dostępnej wyszukiwarki i wskażesz dogodną dla Ciebie datę i lokalizację.

Zaraz po dokonaniu rezerwacji, otrzymasz powiadomienie SMS, a następnie ponownie przypomnimy Ci o szczepieniu dzień przed planowanym terminem.

Jeśli chcesz skorzystać z tego sposobu rejestracji, musisz posiadać Profil Zaufany. Jeżeli go nie masz, skontaktuj się z infolinią NFZ 989

3. Skontaktuj się z wybranym punktem szczepień

Jeżeli chcesz zaszczepić się w konkretnym punkcie szczepień - skontaktuj się z nim. Mapa i dane kontaktowe punktów szczepień dostępne są tutaj.

W wybranym przez Ciebie punkcie szczepień nie znalazłeś dogodnego terminu? Zadzwoń na infolinię NFZ pod numer 989. Konsultanci pomogą Ci znaleźć inny punkt szczepień niedaleko Ciebie z terminem, który Ci pasuje.


Harmonogram rejestracji

Na konkretny termin szczepienia mogą zarejestrować się:

  • od 15 stycznia 2021 r. osoby, które skończyły 80 lat
  • od 22 stycznia 2021 r. osoby, które skończyły 70 lat

Szczepienia dla tych osób rozpoczną się 25 stycznia 2021 r.

Osoby, które nie ukończyły 70 r.ż. na chwilę obecną nie mają możliwości rejestracji na szczepienia.

O dopuszczeniu kolejnych grup wiekowych decyduje MZ i będzie informowało o tym na bieżąco.

Filmy instruktażowe o rejestracji na szczepienia oraz wyszukiwarka punktów szczepień:  https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja


WAŻNE INFORMACJE - MEDYCYNA RODZINNA GDAŃSK

poniedziałek, 20 lipca 2020


DODATKOWY NUMER TELEFONU DO REJESTRACJI

Szanowni pacjenci!

Informujemy, że uruchomiliśmy dodatkowy numer telefonu do rejestracji

662-865-795 czynny w godzinach 7:30 - 11:00

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA PACJENTÓW PRZEBYWAJĄCYCH W POCZEKALNI POZ

Drogi pacjencie:

  1. Przygotuj się do wizyty. Zabierz posiadaną dokumentację medyczną.

  2. Na wizytę przyjdź 5 minut przed wyznaczonym terminem. Nie ma sensu przychodzenia wcześniej.

  3. Jeżeli to możliwe przyjdź bez osoby towarzyszącej

  4. Od razu po wejściu do przychodni POZ zdejmij odzież wierzchnią i zostaw we wskazanym miejscu.

  5. Rzeczy zbędne takie jak torby, plecaki, zakupy itp. zostaw w domu lub samochodzie

  6. Zaraz po wejściu do placówki zdezynfekuj ręce.

  7. W placówce używaj maseczek ochronnych .

  8. Podczas rejestracji zachowaj bezpieczny dystans minimum 1,5 m.

  9. W razie kaszlu lub potrzeby kichnięcia, zasłoń twarz i ponownie zdezynfekuj dłonie.

  10. Podczas pobytu w placówce stosuj się do instrukcji personelu medycznego.


_____________________________________________________________________________________________________________________________



REJESTRACJA INTERNETOWA



Szanowni Pacjenci!


Wznawiamy rejestrację internetową.

Rejestracja internetowa będzie obowiązywać z 24 godzinnym wyprzedzeniem i będzie to rejestracja jedynie na TELEPORADĘ.


Podczas teleporady lekarz w przypadku konieczności badania pacjenta będzie go zapraszał na wizytę osobistą w przychodni.

Podczas teleporady lekarz może wystawić e-receptę (4 cyfrowy kod który umożliwi realizację recepty w aptece), skierowanie

oraz e-skierowanie, a także e-zwolnienie lekarskie lub opiekę na dziecko.


Panel Pacjenta

W celu założenia konta które umożliwi rejestrację na wizytę u lekarza przez internet trzeba wejść

na stronę: www.medicaldata.pl/online/utworz_konto.php?kod_swd=000867&woj=11

lub z zakładki Rejestracja na naszej stroni www.pruszcz.medrod.pl/rejestracja.html

Założenie konta umożliwi jednorazową rejestrację na wizytę.

W celu aktywowania pełnego dostępu do Panelu Pacjenta, który umożliwi rejestrację na kolejne wizyty

oraz podgląd wyników z laboratorium należy zgłosić się do rejestracji z dowodem osobistym.


Zalogowanie na wizytę (po uprzedniej rejestracji i aktywacji pełnego dostępu do Panelu Pacjenta)

www.medicaldata.pl/online/index.php?logowanie



Zamówienie e-recept za pośrednictwem Panelu Pacjenta


Z Panelu Pacjenta można również złożyć wniosek o przepisanie leków stałych. 


Personel medyczny

W przychodni „Medycyna Rodzinna” pracują lekarze i pielęgniarki z wieloletnim doświadczeniem.

Więcej

Rejestracja

Rejestracja do przychodni jest możliwa z dwudniowym wyprzedzeniem: osobiście, telefonicznie i przez osoby trzecie z wyznaczeniem godziny wizyty.

Więcej

Pomoc doraźna

W razie wystąpienia stanu zagrożenia życia należy dzwonić na numer alarmowy 112 lub 999

Więcej

Godziny pracy

  • Poniedziałek - Piątek 7:30 - 19.00
  • Sobota nieczynne
  • Niedziela nieczynne

Godziny mogą się różnić w okresie świątecznym