Informacje

Medycyna Rodzinna Gdańsk

piątek, 15 października 2021


SZCZEPIENIA PRZECIW GRYPIE


INFORMUJEMY PACJENTÓW, ŻE ROZPOCZĘLIŚMY SZCZEPIENIA NA GRYPĘ I POSIADAMY SZCZEPIONKĘ VAXIGRIP TETRA
W CENIE 55ZŁ. ZAINTERESOWANYCH PROSIMY O KONTAKT Z PRZYCHODNIĄ.
                                       

___________________________________________________________________________________________________________________


Szanowni Pacjenci,



Informujemy, główna siedziba przychodni została przeniesiona do nowej lokalizacji:
ul. Dąbrówki 92/7 , 80-034 Gdańsk

Numery kontaktowe do rejestracji: (58)354-42-76 , (58) 718-24-95 oraz dodatkowy numer telefonu:
662-865-795 czynny w godz. 7:30-11:00.



Przychodnia przy ul. Warszawskiej 52
jest otwarta  od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00.
Rejestracja czynna od godziny 7:30
Numer telefonu do rejestracji: (58) 304-84-22
e-mail: sekretariat@medrod.pl


_______________________________________________________________________________________________________________________

Informujemy, że uległy zmianie dotychczasowe zasady rejestracji do przychodni.

Dla pacjentów z nagłym zachorowaniem rejestracja do lekarza możliwa jest z 2-dniowym wyprzedzeniem,
dla pacjentów zgłaszających się w innej sprawie lub z chorobami przewlekłymi dopuszczona jest rejestracja
na cały bieżący tydzień pracy przychodni."


______________________________________________________________________________________________________________________

Dodatkowy numer telefonu do rejestracji

Informujemy, że uruchomiliśmy dodatkowy numer telefonu do rejestracji
662-865-795 czynny w godzinach 7:30 - 11:00


______________________________________________________________________________________________________________________


Zasady bezpieczeństwa pacjentów w poczekalni lekarza POZ

Drogi pacjencie:
1.   Przygotuj się do wizyty. Zabierz posiadaną dokumentację medyczną.
2.   Na wizytę przyjdź 5 minut przed wyznaczonym terminem. Nie ma sensu przychodzenia wcześniej.
3.   Jeżeli to możliwe przyjdź bez osoby towarzyszącej
4.   Od razu po wejściu do przychodni POZ zdejmij odzież wierzchnią i zostaw we wskazanym miejscu.
5.   Rzeczy zbędne takie jak torby, plecaki, zakupy itp. zostaw w domu lub samochodzie
6.   Zaraz po wejściu do placówki zdezynfekuj ręce.
7.   W placówce używaj maseczek ochronnych .
8.   Podczas rejestracji zachowaj bezpieczny dystans minimum 1,5 m.
9.   W razie kaszlu lub potrzeby kichnięcia, zasłoń twarz i ponownie zdezynfekuj dłonie.
10. Podczas pobytu w placówce stosuj się do instrukcji personelu medycznego.
 
1. Bardzo prosimy nie przychodzić do przychodni bez uprzedniej rejestracji telefonicznej w nieuzasadnionych przypadkach.
2. Skierowania do poradni specjalistycznych mają przedłużoną ważność tj. traci moc zalecenie oddania
skierowania w poradni specjalistycznej w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
Pacjenci, którzy nie mogli skorzystać z wizyty w poradni specjalistycznej z powodu stanu epidemicznego
Będą musieli w ciągu 14 dni po jego odwołaniu zadzwonić do swojej poradni specjalistycznej aby uzyskać
nowy termin wizyty u specjalisty.
Skierowania będą miały ważność 21 dni po odwołaniu stanu zagrożenia epidemicznego i będą mogły być oddane 
w tym czasie nawet w dniu wizyty w poradni specjalistycznej ( nie później niż 21 dni po odwołaniu stanu epidemicznego ).
 3. Wizyty domowe lekarza, pielęgniarki i położnej tylko w przypadkach wyjątkowych,
zawsze poprzedzone telefonem i po wcześniejszej poradzie telefonicznej.

 
_____________________________________________________________________________________________________________________

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu
800 137 200

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
·        poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
·        od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
·        w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
·        nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
·        nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia,
          a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
·        gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie
          wpłynąć na Twój stan zdrowia.

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę
·        pielęgniarki/położnej
·        lekarską.
w formie telekonsultacji.
W ramach TPK uzyskasz:
·        poradę medyczną
·        e–receptę
·        e–skierowanie
·        e–zwolnienie.
Więcej informacji uzyskają Państwo na stronie: https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/



_____________________________________________________________________________________________________________________

Badanie CRP

Zaoszczędź czas wykonując szybki test CRP w gabinecie
zabiegowym pielęgniarki w naszej przychodni.
Bez wizyty w laboratorium, krew jest pobierana z palca.
CRP (białko C reaktywne) to białko osocza z grupy tak zwanych białek ostrej fazy. Jest ono produkowane przez wątrobę.
Jego stężenie rośnie w czasie infekcji organizmu.
Wynik CRP w normie, oznacza, że nie rozwija się w organizmie pacjenta żadna infekcja.
Natomiast podwyższony wynik CRP świadczy o tym, że rozwija się stan zapalny.

Czas oczekiwania na wynik badania to 5 minuty.
Koszt badania 20 ZŁ

Serdecznie zapraszamy od poniedziałku do piątku
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem (58) 354 42 76  oraz w rejestracji.

 
_____________________________________________________________________________________________________________________

Wniosek o e-recepty na leki stałe

Pacjenci przyjmujący stałe leki mogą zgłaszać zapotrzebowanie
na recepty drogą mailową na adres:
sekretariat@medrod.pl

W mailu prosimy o umieszczenie następujących informacji:
-imię i nazwisko
-pesel/data urodzenia
-nazwa leków oraz liczba opakowań

Czas oczekiwania na realizację recepty: do 2 dni
Miejsce odbioru: Rejestracja za okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość



Koronawirus - Gdańsk

piątek, 15 października 2021

Koronawirus Co to za choroba?

Koronawirus wywołuje chorobę podobną do grypy, która u niektórych osób może doprowadzić do poważnych powikłań płucnych,
a u około 1 do 3% - do zgonu. Nie ma skutecznego lekarstwa. U większości chorych wystarcza postępowanie jak przy grypie:
leżenie w łóżku, picie dużej ilości płynów, leki przeciwgorączkowe (Polopiryna, Paracetamol, Ibuprofen itp.).
Specjalistyczne leczenie szpitalne potrzebne jest tylko tym chorym, którzy mają duże trudności z oddychaniem.
Choroba objawia się najczęściej 5 dni po zarażeniu i trwa do 2 tygodni. Dzieci chorują najczęściej łagodnie.
Osoby starsze, z wieloma przewlekłymi chorobami są najbardziej narażone na ciężki przebieg choroby
i dlatego powinniśmy wszyscy zadbać aby ich nie zarazić. 

Jak można się zarazić?

Można się zarazić koronawirusem od osoby chorej wyłącznie przez usta i nos być może również spojówkę.
Najczęściej dochodzi do zakażenia kiedy chory kaszle, a my wdychamy aerozol drobnych kropelek jego śliny.
Jeżeli chory kaszle przez maseczkę, ryzyko jest o wiele mniejsze. Na świeżym powietrzu chory też nas nie zarazi
jeżeli tylko nie kaszle nam z bliska prosto w twarz. Wirus nie przenika przez skórę.
Dotykając przedmiotów na które ktoś zakaszlał nie zarazimy się, jeżeli tylko skażonymi rękami nie będziemy dotykali ust i nosa. 
Dlatego należy często myć starannie ręce wodą z mydłem.

Najczęstsze objawy korona wirusa
Każdy przypadek COVID-19 ma indywidualny przebieg. U większości zarażonych osób rozwiną się objawy o łagodnym lub umiarkowanym nasileniu.
Takie osoby wyzdrowieją bez konieczności hospitalizacji.

Najczęściej występujące objawy:
• gorączka
• zmęczenie
• kaszel
• utrata smaku lub węch

Rzadziej występujące objawy:
• ból gardła
• ból głowy
• ból mięśni
• biegunka
• wysypka skórna lub przebarwienia palców u rąk i stóp
• zaczerwienione lub podrażnione oczy

Poważne objawy:
• trudności w oddychaniu lub duszności
• utrata mowy lub zdolności poruszania się, dezorientacja
• ból w klatce piersiowej


Test na Koronawirusa
Aby otrzymać skierowanie na test na korona wirusa należy:

1)    Telefonicznie umówić się na teleporadę do lekarza POZ *
*Uwaga Prosimy, by wszystkie wizyty w przychodni były poprzedzone telefonem,
ponieważ przed wizytą personel przychodni przeprowadza  wywiad epidemiologiczny z pacjentem.
Osoby mające kontakt z osobami, które miały kontakt z osobą, u której potwierdzono zakażenie koronawirusem SARS CoV-2 
NIE PRZYCHODZĄ DO PRZYCHODNI, chyba, że zostaną o to wcześniej poproszone  w ściśle określonej godzinie.

2)    Internetowo zapisać się na test na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zapisz-sie-na-test-na-koronawirusa
Przez formularz nie możesz zamówić tzw. karetki wymazowej. Aby ją zamówić, skontaktuj się z lekarzem POZ

3)    Dzwoniąc do Centrum Testowego COVID-19 pod numer (58) 727 05 05.*

*Uwaga. Centra Testowe zorganizowane są w celu pobierania wymazów na badanie w kierunku SARS-CoV2.
  w formule samochodowej (drive-thru) lub pieszej (walk-thru).:

    Centrum testowe COVID-19 UCK drive-thru przy Muzeum II Wojny Światowej
    Centrum testowe COVID-19 UCK walk-thru przy Uniwersytecie Gdańskim
    Centrum testowe COVID-19 drive-thru w Gdyni
 Więcej informacji: https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/test-w-mobilnym-punkcie-pobran

4)    Po godzinie 18:00 można zadzwonić do Placówki Nocnej i Świątecznej Pomocy Chorych i podczas teleporady uzyskać skierowanie na wymaz.

Uwaga! Niezależnie od sposobu rejestracji  po wystawieniu zlecenia na test, otrzymasz SMS. Jeśli w twojej okolicy będzie wolny termin,
w wiadomości dostaniesz propozycję miejsca i godziny. Jeśli nie, w wiadomości otrzymasz link do systemu eKolejka,
w którym możesz samodzielnie wybrać miejsce i termin wymazu.
Jeśli otrzymasz konkretny termin wymazu, przyjdź punktualnie, żeby uniknąć czekania w kolejce.


Mobilne Punkty pobrań Wymazu

Gdańsk:
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp.z o o                     Al. Jana Pawła II 50, 80-462
Uniwersyteckie Centrum Klinicznego (Punkt nr 1)          Wita Stwosza 55, 80-306
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o o                    Powstańców Warszawskich 1/2, 80-803 

Pruszcz Gdański:
Diagnostyka Sp. z o.o. (punkt nr 2)                                 Raciborskiego 2A, 83-000

Wszystkie punkty dostępne na stronie:  https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/test-w-mobilnym-punkcie-pobran



Jak otrzymam wynik?
Twój wynik jest widoczny na Twoim Internetowym Koncie Pacjenta. Wynik widzi również twój lekarz POZ.
O wyniku badania powinien poinformować Cię przychodnia POZ, w której świadczeń udziela Twój lekarz POZ.

Uwaga, od 1 grudnia w systemie znajdą się także wyniki testu na koronawirusa wykonane prywatnie, nawet jeśli wynik jest negatywny lub nierozstrzygający.
Jeśli podałeś/aś w ustawieniach konta swój telefon, to sms powiadomi Cię o tym, że na Internetowym Koncie Pacjenta masz już informację o wyniku Twojego testu.

Na swoim Internetowym Koncie Pacjenta oprócz wyniku testu znajdziesz informację o ewentualnym podleganiu kwarantannie lub izolacji domowej
wraz z przewidywaną datą jej trwania.
Nie ma możliwości osobistego odbioru wyników. Są one udostępnione na Twoim Internetowym Koncie Pacjenta. Informację otrzymasz również od swojej placówki POZ.        

Sprawdź, jak się zalogować na Internetowe Konto Pacjenta


Mam wynik pozytywny i co dalej
Od momentu uzyskania pozytywnego wyniku testu powinieneś poddać się izolacji w domu, która w przypadku pacjenta bez objawów trwa 10 dni.
Okres trwania izolacji możesz też sprawdzić na swoim Internetowym Koncie Pacjenta.

Po 7 dniu izolacji, ale nie później niż w jej 10 dniu, umów się na teleporadę z lekarzem, aby sprawdzić Twój stan zdrowia
i w przypadku utrzymujących się objawów wydłużyć okres izolacji.
Czekaj również na kontakt z inspekcji sanitarnej, która przeprowadzi z Tobą wywiad epidemiologiczny w celu ustalenia osób,
które mogły ulec zakażeniu w wyniku kontaktu z Tobą.

Jeżeli jednak poczujesz się gorzej, udaj się na oddział zakaźny szpitala lub wezwij karetkę, dzwoniąc na nr 112.

Jeżeli jesteś poddany izolacji domowej, nie musisz uzyskiwać eZLA. ZUS posiada dostęp do danych w systemie EWP i udostępni je Twojemu pracodawcy,
na tej podstawie zostanie Ci wypłacone należne świadczenie.

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszą infolinią NFZ pod numerem 792 211 919.
Infolinia działa codziennie w godzinach: 8:00–18:00 (koszt połączenia telefonicznego zgodny ze stawką operatora). 

Ważne! Osoba współzamieszkująca lub prowadząca wspólne gospodarstwo z osobą zakażoną wirusem SARS-CoV-2 ma obowiązek poddać się kwarantannie.
Taka kwarantanna rozpoczyna się od dnia uzyskania pozytywnego wyniku testu przez osobę zakażoną i kończy się 7 dni po zakończeniu izolacji osoby zakażonej.

Więcej informacji:  https://www.zus.pl/o-zus/aktualnosci/-/publisher/aktualnosc/1/dokumentowanie-kwarantanny-i-izolacji-do-wyplaty-swiadczen-w-razie-choroby-i-opieki/3648067


PULSOKSYMETRY  dla pacjentów chorujących na COVID
Podczas izolacji możesz skorzystać z programu Domowej Opieki Medycznej.

Kogo obejmuje program:
Domowa Opieka Medyczna dotyczy pacjentów z COVID-19, którzy:
·        ukończyli 55 lat – są automatycznie włączeni do programu
·        mają mniej niż 55 lat i:
o   zostali zakwalifikowania do programu przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej
o   zgłosili się do programu, wypełniając formularz Pulsocare.
Na czym polega Domowa Opieka Medyczna
Zainstaluj aplikację PulsoCare, aby Centrum Kontaktu mogło monitorować twój stan zdrowia:
Po wpisaniu Cię do systemu listonosz dostarczy Ci pulsoksymetr w ciągu 24 godzin, jeśli Twoje dane wprowadzono przed 18.00.

Jak to zrobić?
Ściągnij darmową aplikację PulscoCare Doctor – na telefon lub komputer.
Aplikacja mobilna dostępna dla systemów Android (Google Play) i iOS (Appstore).
Login to Twój numer telefonu, a hasło otrzymasz SMS-em.
Jeśli masz problemy techniczne z zainstalowaniem aplikacji, zadzwoń na infolinię: 790 544 988.
 
Aplikacja w prosty i intuicyjny sposób prowadzi Cię przez cały proces, który składa się z badania pulsoksymetrem i
wywiadu medycznego w postaci ankiety. Ponadto mierzysz sobie temperaturę, notujesz liczbę oddechów i objawy chorobowe.
Codziennie samodzielnie dokonujesz pomiaru saturacji oraz tętna za pomocą pulsoksymetru.

Instrukcję do pulsoksymetru i więcej informacji znajdziesz na stronie www.gov.pl/dom w zakładce „Dla pacjenta”.

Wsparcie psychologa podczas izolacji
Zaznacz w aplikacji PulsoCare w trakcie pomiarów „inne objawy”, a skontaktują się z Tobą konsultanci, aby umówić rozmowę z psychologiem.
Otrzymasz profesjonalne wsparcie emocjonalne i psychiczne w tym trudnym czasie.


Wynik testu jest nierozstrzygający/niediagnostyczny
Kiedy mogę zrobić ponowny test?
Wykonaj test w ciągu 24–48 h, przy czym wcześniej poproś lekarza POZ o nowe skierowanie na badanie.

 
Kwarantanna i Izolacja
W momencie wystawienia zlecenia na test w kierunku SARS-CoV-2 rozpoczynasz kwarantannę.
Jeśli wynik testu będzie pozytywny, kwarantanna zmieni się w izolację domową.
Jeśli wynik testu będzie negatywny, kwarantanna zostanie zakończona.


Zasiłek Opiekuńczy
Jeśli Twoje dziecko lub inny członek rodziny  jest na kwarantannie lub jest objęte izolacją,  osoba ubezpieczona może wystąpić o zasiłek opiekuńczy na:
-dziecko do lat 14,
-dziecko legitymujące się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami:
konieczność stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy inej osoby ze wskazaniami: konieczność stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby
w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka
w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji do ukończenia 18 lat,
-innego członka rodziny.


Kwarantanna lub izolacja dziecka lub innego członka rodziny jest traktowana tak jak choroba dziecka lub innego członka rodziny.
Podstawą do wypłaty zasiłku opiekuńczego jest oświadczenie ubezpieczonego o konieczności opieki na dzieckiem lub członkiem rodziny
przebywającym na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych oraz wniosek o zasiłek opiekuńczy:

Link do pobrania:
https://www.zus.pl/documents/10182/3208584/O%C5%9Bwiadczenie+o+sprawowaniu+opieki+nad+dzieckiem+lub+cz%C5%82.+rodz.+na+kwarantannie+lub+izolacji+w+warunkach+domowych.docx/b8405cb0-629a-b310-91d3-8f3765980fe4
https://www.zus.pl/wzory-formularzy/zasilki/zasilek-opiekunczy

Więcej informacji oraz potrzebne dokumenty: https://www.zus.pl/o-zus/aktualnosci/-/publisher/aktualnosc/1/dokumentowanie-kwarantanny-i-izolacji-do-wyplaty-swiadczen-w-razie-choroby-i-opieki/3648067

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SZCZEPIENIA PRZECIWKO COVID-19
Jak można się zarejestrować?
1. Zadzwoń na całodobową i bezpłatną infolinię - 989
Możesz to zrobić sam lub może Cię zapisać ktoś bliski z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL oraz numer telefonu komórkowego.
Na podany numer otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób możesz zarejestrować swoich dziadków lub rodziców.
Wystarczy, że rozpocznie się etap szczepień i będziesz miał numer PESEL bliskiej osoby.
Podczas rejestracji wybierzesz dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie otrzymasz SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie.


2. Zarejestruj się elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na pacjent.gov.pl
System zaproponuje Ci pięć dostępnych terminów w punktach szczepień, które znajdują się blisko Twojego adresu.
Jeśli żaden z proponowanych terminów nie będzie Ci pasował albo będziesz chciał zaszczepić się w innym punkcie, w innym mieście
będzie taka możliwość. Wystarczy, że skorzystasz z dostępnej wyszukiwarki i wskażesz dogodną dla Ciebie datę i lokalizację.
Zaraz po dokonaniu rezerwacji, otrzymasz powiadomienie SMS, a następnie ponownie przypomnimy Ci o szczepieniu dzień przed planowanym terminem.
Jeśli chcesz skorzystać z tego sposobu rejestracji, musisz posiadać Profil Zaufany.  Jeżeli go nie masz, skontaktuj się z infolinią NFZ 989
 
3. Skontaktuj się z wybranym punktem szczepień
Jeżeli chcesz zaszczepić się w konkretnym punkcie szczepień - skontaktuj się z nim. Mapa i dane kontaktowe punktów szczepień dostępne są tutaj.
W wybranym przez Ciebie punkcie szczepień nie znalazłeś dogodnego terminu? Zadzwoń na infolinię NFZ pod numer 989. Konsultanci pomogą
Ci znaleźć inny punkt szczepień niedaleko Ciebie z terminem, który Ci pasuje.

Filmy instruktażowe o rejestracji na szczepienia oraz wyszukiwarka punktów szczepień:  https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja


4. Wyślij SMS na numer 664 908 556 lub 880 333 333 o treści: SzczepimySie.
Ważne! Jeżeli w systemie rejestracji nie będzie wolnego terminu, do wszystkich osób, które wyślą SMS
oddzwoni infolinia w chwili uruchomienia nowych terminów szczepień.
Wysyłając SMS pod jeden z wyżej wskazanych numerów (oba numery prowadzą do jednego systemu),
połączysz się z systemem, który pokieruje Cię krok po kroku. 
Najpierw zostaniesz poproszony o przekazanie numeru PESEL, a potem o przesłanie kodu pocztowego.
System zaproponuje Ci najbliższy termin na szczepienie w punkcie położonym blisko Twojego miejsca zamieszkania.
Jeśli ten termin nie będzie dla Ciebie dogodny, będziesz mógł wybrać inne daty.
Po zarejestrowaniu, na dobę przed szczepieniem otrzymasz SMS przypominającego o terminie i miejscu wizyty.


Sprawdź szczegóły dotyczące rejestracji przez SMS – kliknij.



___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




REHABILITACJA PO COVID-19


Narodowy Fundusz Zdrowia przygotował kompleksowy program rehabilitacji po chorobie COVID-19,

realizowany w trybie:

-stacjonarnym

-w leczeniu ambulatoryjnym
- w leczeniu domowym.


Dzięki rehabilitacji pacjenci, który chorowali na COVID-19, znacznie poprawią swoją sprawność oddechową.

Zwiększą wydolność wysiłkową i krążeniową. Szybciej powrócą do pełnej sprawności.

Rehabilitacja pozytywnie wpłynie również na ich kondycję psychiczną.


Wybrane placówki medyczne świadczą rehabilitację po przebytej chorobie COVID-19 :



REHABILITACJA STACJONARNA



Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
w Gdańsku

al. Zwycięstwa 30,
80-219 Gdańsk

58 347 1372

Pomorskie Centrum Reumatologiczne w Sopocie

ul. 23 Marca 93,
81-759 Sopot

58 3433601
58 3433602


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Sopocie

ul. Bitwy pod Płowcami,
81-731 Sopot

722224646


MEDYK Szpital Sp. z o.o.

ul. Rybacka 44,
82-103 Jantar

55 247 89 69



REHABILITACJA AMBULATORYJNA


Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

al. Zwycięstwa 30,
80-219 Gdańsk

58 347 23 05
58 347 12 62


COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.

ul. Wałowa 27,
80-858 Gdańsk

58 300 56 76 wew. 403


Caritas Archidiecezji Gdańskiej

ul. Fromborska 24,
80-389 Gdańsk

58 511 35 00



REHABILITACJA DOMOWA


Joanna Rzepecka

ul. Władysława Cieszyńskiego 36/46,
80-809 Gdańsk

58 300 44 77



Więcej informacji o rehabilitacji po COVID-19: https://www.nfz-gdansk.pl/dla-pacjenta/kompleksowy-program-rehabilitacji-po-przebytej-chorobie-covid-19,8383




Więcej informacji o koronawirusie: https://www.gov.pl/web/koronawirus



Opieka nocna i świąteczna w Gdańsku

wtorek, 3 października 2017

Nazwa świadczeniodawcy Adres miejsca realizacji świadczeńTelefon
COPERNICUS Podmiot Leczniczy w Gdańsku al. Jana Pawła II 50 (58) 768 46 84
COPERNICUS Podmiot Leczniczy w Gdańsku ul. Powstańców Warszawkskich 1/2 (58) 764 06 40
Przychodnia Kolejowa 7 Szpital Marynarki Wojennej ul. Polanki 117 (58) 552 62 65
(58) 520 93 02
Nadmorskie Centrum Medyczne w Gdańsku ul. Świętokrzyska 4 (58) 763 98 90
Przychodnia rodzinna MEDICA PLUS ul. Lema 21 (58) 340 54 70


Personel medyczny

W przychodni „Medycyna Rodzinna” pracują lekarze i pielęgniarki z wieloletnim doświadczeniem.

Więcej

Rejestracja

Rejestracja do przychodni jest możliwa z dwudniowym wyprzedzeniem: osobiście, telefonicznie i przez osoby trzecie z wyznaczeniem godziny wizyty.

Więcej

Pomoc doraźna

W razie wystąpienia stanu zagrożenia życia należy dzwonić na numer alarmowy 112 lub 999

Więcej

Godziny pracy

  • Poniedziałek - Piątek 7:30 - 19.00
  • Sobota nieczynne
  • Niedziela nieczynne

Godziny mogą się różnić w okresie świątecznym